
Munkáink:

Globális piacon működő online képzési felület
ONLINE
Az ügyfelünk a globális online piactéren megjelenve aromaterápiás webinárokat szervez. A honlapon milyen tájékoztatást kell nyújtaniuk az ügyfeleknek? Mit kell tenniünk azért, hogy a regisztráció és az ügyféladatbázisok kezelése, az ügyfélszolgálat, illetve az online fizetés megfeleljen a GDPR követelményeinek?

Munkahelyi esélyegyenlőség szabályozási kereteinek megteremtése
Az ügyfelünk belső szervezetfejlesztésre és a nehezen megszerezhető, illetve még nehezebben megtartható munkaerő házon belül tartására egyélyegyenlőségi programot hozott létre: a női munkavállalók javadalmazását kiigazították, a szülést követően részmunkaidőben visszafoglalkoztatási program indult. A képesítetlen munkatársak továbbképzésétől a cég felelősséget vállalt.

Szakmai önkéntes programok
Az ügyfelünk munkavállalói többször kifejezték, hogy a nemzetközi anyavállalathoz hasonlóan szervezetten szeretnének szakmai önkéntes programokban résztvenni. A program lényege, hogy a különféle szakértelemmel bíró munkatársak pro bono megosztják tudásukat civil szervezetek képviselőivel.

Munkajogi képzés középvezetőknek
A felsővezetéshez több munkavállalói panasz érkezett, hogy a középvezetők némelyike verbális aggresszióval megfélelemlíti a sales-es munkatársakat. A középvezetői képzés keretében a foglalkoztatási szakértő téjékoztatta az érintett munkatársakat arról, hogy mit lehet és mit nem szabad tenni, illetve, hogy milyen etikai, fegyelmi és munkajogi, illetve a vállalat jóhírnevét érintő következeményekkel kell számolni a téves/hibás/jogsértő gyakorlat fennmaradása esetén.